نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

شناختن آدمای دور و برمون

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۲ ق.ظ

سلام دوستان عزیزم

وقتتون بخیر

22 تیرماه 1397تون انشالله یه جمعه عالی هست

آقا در مورد شناختن آدمای دور و برمون براتون بگم. 

من معتقدم یا باید با آدما معامله کرد، یا سفر کرد، یا یه چیزی خلاف نظرش گفت. اگه تو این سه مورد نمره قابل قبولی کسب کردن، میشه بهشون امیدوار بود.

البته هممون میدونیم که شناختن آدما با خوندن و مطالعه کردن و سلام و احوالپرسی به دست نمی آد.

بلکه فقط باید وقت گذاشت و وقت بگذره تا بتونیم به باطن آدما پی برد. چون خدایی خیلیا هم هستن که تو زندگیشون فقط نقش بازی میکنن. اینا دیگه خطرناکتر و پیچیده تر.

ی دایی دارم میگه: " از آدمایی که خیلی شیک و پیک میگردن، میترسم." گفتم چرا؟ گفت چون اینا با همین لباساشون همه رو گول میزنن. منظورش این بود که مردم گول ظاهرشونو میخورن.

خلاصه انشالله امیدوارم آدما رو قبل اینکه دیر بشه، بشناسید.

تا بعد دوستای گلم


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۲۲
  • ۲۵۱ نمایش
  • ساکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی