نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

کار نیک

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۲ ب.ظ

سلام همراهان وبلاگ گفتنی

عصرتون بخیر

خوبین؟

من بهنام ذوالفقارزاده هستم. امروز میخواییم در مورد کار نیک صحبت کنیم:



من اعتقاد دارم اگه حتی کسی متوجه این نباشه که کسی کار خیری براش کرده، و حتی طرف متوجه این موضوع نباشه که باید به خاطر این کار خیر از فاعل تشکر و سپاسگزاری کنه، بازم به ایشون اجر تعلق میگیره و پیش خدا گم نمیشه.



مثل: آبسردکنی که تو خیابون گذاشته شده برای استفاده عموم، پُل کوچیکی که روی جوب درست شده و مردم دارن ازش استفاده میکنن، درختی که توسط کسی کاشته شده و مردم دارن از سایه اون استفاده میکنن، و ...



بنابراین ما نباید نگران این باشیم که نکند کسی متوجه ارزش کار ما نباشد، بلکه معتقدم که باید کار نیک کنیم و مطمئن باشیم که حتماً به زندگیمون وارد میشه. حتماً



نظرتونو بهم بگید.



انشالله بازم از این مطالب پراکنده می نویسم. تا بتونم یه موضوعی رو به صورت تخصصی دنبال و روش تمرکز کنم.

تا بعد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی