نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

سلامتی

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۸ ب.ظ

سلام

وقتتون بخیر

در مورد سلامتی اگه بخوام حرف دلمو بزنم،


باید بگم که واقعاً تا وقتی که آدم درگیر دوا و دکتر نمیشه قدرشو نمیدونه.


انشالله خدا کمک کنه به همه بنده هاش. و آدم فرصت داشته باشه دوباره سلامتیشو بدست بیاره.

الهی به امید تو.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • ۲۰۸ نمایش
  • ساکت

بیماری

سلامتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی