نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

مشاوره ازدواج به یکی از دوستانم

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۵ ب.ظ

سلام

وقتتون بخیر

دیروز یکی از دوستانم در مورد ازدواج ازم پرسید



گفت به نظرت در شرایط کنونی ازدواج کردن خوبه یا نه؟


اولشم گفتم اگه میخای نظرمو بهت بگم بعد بشینی بخندی تا هیچی نگم/.

گف : نه. میخوام واقعا از راهنماییت استفاده کنم.


دیگه نظرمو براش نوشتم.


  گفتم: به نظر من هم در شرایط کنونی و شرایط دیگه، ازدواج با کسی که واقعاً اهل زندگی باشه، مناسب هست. به چند دلیل:


 1- اینکه برنامه پس انداز و دخل و خرجت تا حدود زیادی مدیریت میشه. چون معتقدم یه آدم مجرد معمولاً در مدیریت وضعیت اقتصادی یه مقداری ضعیف عمل میکنه. ولی وقتی که متأهل بشه، دیگه خودشم که نخواد، همسرش حواسش هست و در مدیریت اقتصادی کمکش میکنه.


2- معتقدم وقتی کسی ازدواج میکنه، ذهنش از یه سری پراکندگی و  بی برنامگی به آرامش و تمرکز بر روی زندگی خودش تغییر پیدا میکنه.


 3- و اینکه هرچی زودتر ازدواج کنی، فرصت بیشتری داری تا مسیرتو زودتر پیدا کنی و  از زندگی شیرین لذت ببری.


یعنی در کل موافق ازدواج هستم. نیدونم تا چه حد تونستم راهنماییش کنم. ولی تشکر کرد.

نظرتونو بهم بگید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی