نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

در مورد آب

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۳ ب.ظ

خب سلام مجدد دوستان عزیزم

بدون ریا بگم، خیلی دوستتون دارم. چون محبت دارید و حرفامو گوش میدید

 در مورد آب:

نگرانی ام در مورد آب (همونطوری که این چند روزه برا خرمشهر و آبادان هم دیدیم که چی شد) خیلی خیلی جدی هست. بهش فکر میکنم. دنبال راهکار میگردم. چیکه چیکه آبی که بخاطر خوب بسته نشدن شیرآب داره هدر میره، لوله کشی قدیمی آب که می بینم جایی داره آب رو هدر میده، عدم توجه نیروهای فضای سبز به اینکه سرموقع آب مربوط به آبیاری فضای سبز رو ببندن یا جاشو عوض کنن که آب تو خیابون نیاد یا هدر بره، مسئولی که شبانه یا غیر از ساعت اداری بره تو اداره و ماشینشو بشوره، شرکت محترم همکار آب و فاضلاب که به موقع نیاد و تعمیر ترکیدگی لوله آب رو انجام بده، و ... که فعلاً تا همینجا کافیه، شدیداً عصبیم میکنه.

بخاطر همین، دوس دارم همه به فکر آب باشیم، ما کارمون به کجا کشیده که یه مسئول خارجی تو یه کشور خارجی میاد به ما راهکار صرفه جویی در مصرف آب میده.

خلاصه که به فکر باشیم، هم موقع شستن ماشینامون، هم موقع شستن حیاط خونمون، هم موقع آبیاری باغ و باغچه و مزارعمون، هم تو ادارات، هم فضای سبز شهری، هم توالت ها و روشویی های بین راهی و خلاصه همه جا، حواسمون به آب باشه. بی تفاوت نباشیم. ها همین. بی تفاوت نباشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی