نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

دید و بازدید اجباری

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ب.ظ

سلام، چقدر بده آدم مجبور باشه جاهایی بره که نه میتونه باهاشون صحبتی کنه، نه میشه بشینیم، نه میشه نشینی، هیچ نقطه اشتراکی نمیشه پیدا کرد.

نظرتونو بگید.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۶
  • ۲۶۲ نمایش
  • ساکت

اشتراک

بازدید

تفاهم

دیدنی

شب نشینی

نظرات (۲)

سلام شبتون بخیر 
بله موافقم اما خب اگر هم تو اینجور مهمونی ها شرکت نکنیم که زندونی میشیم تا به حال برام پیش نیومده دو نفر با افکار مشابه در کنار تو یه مهمونی باشند ، برای شما پیش اومده ؟ 
من  تو مهمونیای با این شرایط شرکت میکنم چون فرصت مناسبی هست برای اندیشیدن و آنالیز رفتارها و از اون مهم تر آموختن ، ما نیاز داریم برای بهتر زندگی کردن گاهی در سکوت یک مهمانی فکر کنیم و بیاموزیم 
نیازی نیست گوش بدیم گاهی برای آموختن دو چشم کافیست 
موفق باشید 
پاسخ:
سلام
ممنونم ازتون بابت وقتی که گذاشتید
موافقم باهاتون. منظورم این بود که بصورت روتین و از سر عادت جایی رفتن یه مقداری آدمو اذیت میکنه. یعنی میگم آدم باید جایی بره که از صمیم قلب دوس داره و بهش خوش بگذره. لذت ببره.

  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • سلام. موبایل اینجاها به کار می‌آید.
    پاسخ:
    سلام. ممنون از راهنماییتون ;-)
    موافقم 
    اتفاقاً همین هفته قبلی چهارنفری یه جایی نشسته بودیم. دیدم یکیمون داره بازی میکنه. صدای بازیه باز بودا. بعد دیدم صابخونه هم بازی «کارت (ورق)» رو گوشیش باز هست!!!!! :))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی