نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

نوشته هایی که یاد گرفتم و تجربه کردم و بهش اعتقاد دارم

تو این وبلاگ، میخوام حرفایی که همه جا میگم و بهش ایمان دارم و جزء اصول زندگیمه رو بنویسم. همین.

اولویت ها در زندگی

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۷ ق.ظ

سلام روز دوشنبه 18 تیرماهتون بخیر

ما که اینجا از اون تیرماهای گرم و عصبی رو داریم تجربه می کنیم.



امیدوارم حالتون خوب و خوش و سلامت باشه

دوستان نظرتون در مورد اولویت های زندگی چی هست؟



به نظر من، خیلیامون تو زندگی خیلی از اولویتای اساسی زندگیمونو فراموش می کنیم. یا شایدم فراموش نمیکنیم، چون حوصلمون کم شده، نمیخاییم بهشون بپردازیم.


مثلاً زن باید به وظایف خودش واقف باشه و اول از همه به کارهایی که باید انجام بده رسیدگی کنه، بعد بره سراغ کارهایی که واقعاً اهمیت زیادی هم ندارن. مرد هم همینطور.


مثلاً رسیدگی به وضعیت ظاهری و نظافت بچه، تمیز کردن منزل و ... برای زن

تأمین آرامش و آسایش برای اعضای خونواده هم برا مرد مثلاً

تا بعد که دوباره خدمتتون برسم.

منتظر نظراتتون هستم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۸
  • ۲۳۷ نمایش
  • ساکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی